beats by dre cheap

Benedictus PP. XVI: STOP UNHATE!

 

 

 

Nekoliko sati nakon što je fotomontaža pape Benedictusa XVI koji se ljubi sa imamom džamije Al-Azhar u Kairu, šejikom Ahmedom Mohamedom el-Tayebom, u okviru reklamne kampanje italijanske modne kuće Benetton jučer osvanula na pojedinim mjestima u Vatikanu,

 

 

[IMG]http://i168.photobucket.com/albums/u196/Sion_Legacy/Papaljubiimama.jpg[/IMG]

Fotomontaža pape Benedictusa XVI i imama džamije Al-Azhar Ahmeda Mohameda el-Tayeba u okviru reklamne kampanje italijanske modne kuće Benetton pod nazivom "UNHATE"

 

 

promptno je povučena sa ulica ovog grada - države, ali i iz cijele kampanje. Povlačenju ove, samo jedne u nizu, fotomontaže prethodio je protest Svete stolice. Portparol Vatikana, otac Federico Lombardi, upotrebu fotografije nazvao je neprihvatjivom i istakao kako Benetton nije

 

 

[IMG]http://i168.photobucket.com/albums/u196/Sion_Legacy/FedericoLombardi.jpg[/IMG]

Direktor press kancelarije "Svetog vida", otac Federico Lombardi, na slici desno

 

 

dobio dopuštenje za njenu objavu, šta god to značilo ( izvor: http://www.plima.info/index.php?option=com_content&view=article&id=12533:foto-benetton-povukao-fotomontau-na-kojoj-se-ljube-papa-i-imam-&catid=48:fotogalerije&Itemid=69#g_12533_0 ). Povlačenju ove fotomontaže sa ulica, ali i iz cijele kampanje, prethodilo je i saopštenje Benettona u kojem se navodi da im je žao što je slika povrijedila tuđe osjećaje.

 

Jučer su, međutim, na ulicama Rima, Pariza, Njujorka, Tel Aviva i Milana osvanule i ostale druge fotomontaže ( izvor: http://blog.benetton.com/blog/dont-hate-unhate/ ) u okviru reklamne kampanje ove italijanske modne kuće. "Alessandro Benetton (zamjenik predsjednika Benetton grupe, op.aut.) govorio je o toleranciji i nadama, da se bori protiv stereotipa i straha od drugih. To su koncepti i ideje koje je Benetton dosljedno zagovarao i razvijao od samog početka brenda. Politički lideri, neprijatelji, protivnici, prijatelji, susjedi volite jedni druge! Prigrlite svoje razlike!"

 

 

[IMG]http://i168.photobucket.com/albums/u196/Sion_Legacy/Unhatefoundation_Action_Milan_Duomo_images_03-940x626.jpg[/IMG]

Akcija "UNHATE" gerile pred katedralom u Milanu, Italija, 16. novembar 2011. (Fotomontaža na reklamnom posteru prikazuje unhate poljubac predsjednika SAD-a Baracka Husseina Obame juniora i predsjednika Narodne Republike Kine Hu Jintaoa)  

 

 

[IMG]http://i168.photobucket.com/albums/u196/Sion_Legacy/Unhatefoundation_Action_TelAviv_images_10-940x625.jpg[/IMG]

Akcija "UNHATE" gerile u Tel Avivu, Izrael, 16. novembar 2011. (Fotomontaža na reklamnom posteru prikazuje unhate poljubac premijera Države Izrael Binyamina Netanyahua i predsjednika Palestine MaḥmūdaʿAbbāsa)

[IMG]http://i168.photobucket.com/albums/u196/Sion_Legacy/Unhatefoundation_Action_NewYork_images_17-940x626.jpg[/IMG]

Akcija "UNHATE" gerile u Njujorku, Sjedinjene Američke Države, 16. novembar 2011. (Fotomontaža na reklamnom posteru prikazuje unhate poljubac predsjednika SAD-a Baracka Husseina Obame juniora i predsjednika Narodne Republike Kine Hu Jintaoa)

 

 

[IMG]http://i168.photobucket.com/albums/u196/Sion_Legacy/Unhatefoundation_Action_Paris_images_18-940x626.jpg[/IMG]

Akcija "UNHATE" gerile u Parizu, Francuska, 16. novembar 2011. (Fotomontaža na reklamnom posteru prikazuje unhate poljubac predsjednika Republike Francuske Nicolasa Paula Stéphane Sarközy de Nagy-Bocsa i kancelarke Savezne Republike Njemačke Angele Dorothea Merkel)

 

 

Ne mislim baš da su ljudi koji su osmislili slogan "UNHATE" za reklamnu kampanju italijanske modne kuće razmišljali i o sljedećem što primjećujem: "UNHATE" osim što, u prevodu s engleskog jezika, znači NE MRIZITI, može se dvosmisleno čitati i s značenjem "UN HATE" odnosno, u prevodu, UN MRZI (Ujedinjene nacije mrze).

 

Provokativno se već odavno dobro prodaje. Pitanje je da li je ovo provokativno za vas neukusno? Za mene nije, osim sramnog čina Benettona u vezi s povlačenjem fotomontaže u kojoj glavnu rolu igra papa Benedictus XVI. Ukoliko su, iz bilo kog razloga koji je meni nedokučiv došli do zaključka da su načinili grešku, onda su trebali povući cjelokupnu kampanju. Prosto stoga što svi akteri ovih fotomontaža zaslužuju, unutar reklamne kampanje, i to kao ljudi s različitim nivoom političke ili religijske moći isti tretman.

 

 

 

va§IONia
http://vasionka.blogger.ba
17/11/2011 12:47