...loyal...liar, big time...brutal...again brutal...love all kids, especially those with autistic disorder...love music, that mathematics of all the worlds...again loooooooove music...read, read and read even more...love to write...loooove to write poems&songs...tales...more tales...manicure nails, no, no, never...love to seek, seek big time...explore...love God...again love God, that greatest freak of all the times... odd fellow...love major guy in the underworld...love equinox...indeed love equinox...mmmmmmm, love blood, that knowledge thing...don't know how to love...love myself mostly and ouuuuuuuuuuuuuuu...love freaks...again love freaks...all freaks...hate to share bed with anyone but one...love one grandmother and her son...her son...her dead son...love men...mmmmmmmm, love men with attitude...love men with attitude again...love gracefully women...mmmmmm, muses...adore troubadour...love night...again love night...love light...hate order...hate paper money...love symbols...adore symbols...love frustration...love hard lesson...tatoo...mmmmmmmm, haaaaaard lesson...
Pliseckaja je neopisiva. Njezine pokrete ni u mislima ne mogu kopirati, Smrt labuda, i Ana Pavlova, ali nema toga puno snimljenog nažalost.
Flawless.
Lovecraft, ko zna, zna;-)
(Ne ide to s kopiranjem pokreta. Oni su kao otisak prsta, produžena ruka jedinstvene osobenosti.
Mene najviše fascinira Isidora Dankan. Jesenjinova ljubav:-) Zapravo, “nikakva” balerina, u smislu tehnike, ali njeni pokreti, vrckavost, šarm i zavođenje, ihhhhhhhhhhh.)
MSKS, kao i svaka uporna i temeljna požrtvovanost, strpljenje, izdržljivost u naumu. Sve osim toga, i naravno izbacivanja tog osjećaja da ne postoji ništa sem tog trenutka pokreta i njegove priče, je šminka. Šminka i kulisa.
haha…znao sam! Dankanica pa Dankanica…”plati pa se druze klati”
Stvar razmjene.Cak je i svileni sal, sebi oko vrata, za ukras posljednjeg i sa zadnjim rijecima…”Ti me ,zeno,nisi voljela”
Haj mu ga sad vjeruj.Svasta narod prica.SubhanAllah
Nego…ja nikako da ove pokrete,jesul perkino lelujanje pri povjetarcu,da sagledam
Taman pocne sa jogom,oprosti mi Boze,i stane u u samom pokretu.Zaledi se ba.
No dobro,ima drazi.Onako…ledenica na strehi mog kucerka i sad pravis krug oko nje dok buljis u nju pa sricas…dugacka li je majko moja…skladna li je Boze moj…kako se samo iz kapi u kap dade svojim stasom…cak i ekstremitete ljudske u skladu prinosi i sve tako dok ne zazelis da je dodirnes.
Ali,dodirnuti je nemos do da se popnes na sopstveni cardak i prozor otvoris.
I bi tako.Dok sam se pentrao basamcima ona iz cina u cin pa sve zamamnija.
Skinem rezu sa kanata od pendzera da rasirim vidik i opipam vidzeno.
Kad…hos vraga.Kanati ni mukajet.Ko da nikad otvarani nisu.A jesu…oba mi obraza.
Dok dokucih da je ledeni vjetar,onaj vjetar sto ledenicu nacini,zamandalio zimom okna dotle mi i ledenica nesta iz vida.
Eto…svasta ti unesoh ovdje a nisi trazila.
Nemoj ni unosu gledati u usta jer…more bit da su odledzena
haj’ u lahku noccu
Uh što sam ovu damu nekad volio.
Što nekad? Zato što je danas u dubokoj starosti pa nas više ne može počastiti svojim pokretima ili…?
Igrala je, čini mi se, do 1990. Zavidan staž, s obzirom na njene godine.
H., hahahaha, ko zna zna;-)
Mislim, u vezi sa Isidorom.
Drago mi je što si napisao to što si napisao vezano za izričaj u igri gospođe Mihajlovne Pliseckaja. I vidiš, iako utopijski romantično i poetski rečeno sa tvoje strane (kao i obično, moram primjetiti:-), vrlo si to dobro opisao. Znaš, ljepota baleta, ono zbog čega ta igra i jeste umjetnost, je to začuđujuće, nekakvo daleko savršenstvo, a ponovo potpuno aseksualno. Iako je samo riječ o ženi, običnoj ženi.
I, za kraj, uvijek postoji razlog zašto je neka ledenica negdje visoko, ona do koje je teško doseći. I, naravno, uvijek postoji razlog zašto je neka druga blizu, dovoljno blizu da se može slatko istopiti u toplom dlanu čovjeka.
Dobrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra !!!
Volio bih da sagledas sljedece:
http://www.youtube.com/watch?v=KBunyHV-unM
Napominjem:
Zivio sam 22g u gradu o kojem se govori.Gospodstvo je to bilo.Savrsenstvo(naravno uz zadrsku) u medjuljudskoj konverzaciji bez naglasavanja ,velikog,nna kradji tudze,kucne i sveukupne,intime.To se ,jednostavno podrazumjevalo u;ne viri u serpu susjedu.
Prije cetiri godine posjetim i obidjem izvjesne ljude na starim stazama.
Zakljucak;Sve je otislo dovraga uz sutnju onih koji su bili daleko od vraga.
Nove generacije i nanos trzisne ekonomije(zlo kapitala i profita)je dala ovo sto reziser hoti reci u filmu.
Dakle,suptilniji oblik od ‘ko to tamo pjeva” ali je sustina ista u;Smrt se vozi u pozadini autobusa kao ono zlo koje otudjuje covjeka od covjeka sa znanim…umri.Strasno je to.
I kad ti onaj blogger pokusava govoriti o raznju unutar dnevnog boravka znaj;
moze to biti exstrem ali ta specificnost nije toliko uvrijezena da mogu reci;smrt je negdje pozadi i stvara zle vjetrove.To je nacin klipovanja pri cemu se ne razumije ono o cemu hoce priopciti autor klipa.
Hoću H., čim budem imala dovoljno vremena za film.
E sada, ovo u odvojenom pasusu što si rekao… Ako sam dobro razumjela, želio si reći da se čuvam od zamki generalizacije u sagledavanju zla. Jesam li na dobrom tragu?
Molim te…procitaj ovo:
http://www.6yka.com/jasamone
To je covjek,na doticnom sajtu, koji budi nadu da nije sve otislo dovraga.
Jedini kojeg sam stovao
Znam da ces razumjeti zasto sam ulogovao link.
Obrati paznju na zadnji pasus clanka i na samu zadnju recenicu.
Vrlo je bitno da pogledas film.Ulogovao sam iz razloga da si osoba koja film moze razraditi i drugi scenario napisati a da ima i jacu poruku.
Strastveno, jako, erotično…i nisam skonto koji od ovih okolo je Bolero :S
I…kada smo vec kod ljepote ili same ljepote onoga sto je tebi vise poznato…ples na daskama i to svemirsko strujanje…od glave ka podnozju tijela,da ti dam ,na blog,jos i ovo:
“Ja,Ferhadija”
Bosnjak/Bosanac bi ispisao ovako:
Hodis nocu…ti covjece
A noc tmasta …Dzinovima za prokletstvo data .
Sve dok tama priziva Dzinove
Tmasta vuna zgadijom se prede
Neces vidjet’ gradsku ljepoticu …da vidzenjem budes Snovidzenjem.
Klekni rode “kamenim spavacem”
Da prozboris koju s'onim sto se steckom zove
Daj mu zavjet da se cutis njime…i nek’ Mjesec svjedokom vam bude.
Tad pod prozor ljepotici hodi …da osluhnes od duse uzdahe
Kad Meleci… mjeseceve plime…tmusu preplave
Aveti zanijeme
Lice njeno Mjesecom upijaj.
Niti teci rijekom alfabeta
Nit’ zazivaj sto ti nije drago
Da remetis Bozanstvo od juce
Sto no kao Vrbas tobom huce
Tiho pridji halki na vratima
Da pokucas ljepotici snenoj
Kad se budes ogrtao…njenom srecom i nesrecom
U bosanskoj sevdalinki …ljepoticu prozivao…prizivao
Kucnim pragom ,svoj dolazak, najavijo
Udomice ljepotica…umor ti saprati
Zastitnikom i voljenim…tad ces biti
Njenom ces se arijom pjevati(H.Dizdarevic)
Napomena:Rijeci su nastale u hipu.Odmah po precitavanju Ugljese iz prethodnog linka.dakle,njegov tex o ferhadiji i moj trenutacni nastup bez ikakvog naknadnog uljepsavanja.Hotim naglasiti ono moje; sa vama sam sjena,dobri ljudi,vasa a bez vas ni sjene nemam.
Težak si mi zadatak dao H., težak ne zato što nemam unutrašnjeg motiva ili vremena da ga rješavam (radim to svakodnevno), nego težak zato što nemam odgovora koji neće biti bar trunčicu represivan, ali zato relativno brz, i zato što nemam odgovora koji će biti prirodan (u nekom prirodnom toku bez represije ili nametanja), ali zato jako spor. Da objasnim… Moj kolega, ma čovjek, iz čijeg je pera izašao ovaj tekst na “Buci” nije jedini. Ima još onih koji tako javno promišljaju i govore, konkretno djeluju, ali malo, jako malo. Pitanje je – da li svi koji isto promišljaju to javno i saopšte? Sigurno ne. Zašto? Zato što nisu mislioci, pisci, publicisti, novinari, pa nemaju tu mogućnost, ili je u pitanju nešto drugo? Ako je u pitanju nekakav strah, koliko su onda oni zapravo iskreno ušli u proces katarze i zdravog, iskrenog, ljudskog promišljanja? Kako bilo, malo ih je. Premalo. Šta sa ostalima? Jednostavno pustiti? Ostaviti to kraju bez imalo represivnih mjera, u što bi se jedna denacifikacija naprimjer, kao istorijska činjenica, mogla podvesti? Mislim da se to nikako ne smije ostaviti samo tako. Mislim da smo svi odgovorni, bar oni koji imaju snage i iskrenog unutrašnjeg motiva, da se protiv ovog izjedajućeg i tihog zla, koje sprema neke nove vojske i neka nova krvoprolića nevinih, bore. Ti koji to žele, ma moraju, trebaju se čuvati zamki generalizacije (i ovdje referiram na prethodne tvoje i moje komentare), ali, također, trebaju u sebi izgraditi tu jasnu crtu razdvajanja između onoga što je neophodno oštro kritikovati kao kategoriju pojedinačne odgovornosti i kao kategoriju kolektivne odgovornosti. U ovom slučaju, ideologija zla svoju osnovu ima (tako je postavljena) baš u kolektivnoj, usudiću se reći kolektivnoj identitetskoj doktrini, tako da će se ovo kolektivno (što, samim time, za sobom povlači i određeni nivo generalizacije) uvijek miješati sa pojedinačnim.
I, za kraj, mislim da čovjek, koji je u sebi jasno raščistio sa ideologijom zla, nikada neće imati problem s upornim dokazivanjem svoje ljudske, unutrašnje čistoće, s upornim dokazivanjem svog čistog obraza. S tim neće imati nikakav problem, jer razumije, saosjeća sa onima, sa žrtvama, sa kojima valja graditi povjerenje i zajedništvo. Takav čovjek, ma da treba hiljadu godina unaprijed to dokazivati, dokazivaće – što javnom riječju, što djelima – jer razumije i saosjeća. Oni drugi, koji na takvo nešto nisu spremni, mislim da jednostavno nisu do kraja iskreni u svojoj namjeri. Možda je strog ovaj moj stav, ali iza njega stojim.
Znam da sam dosta sada iskomplikovala u pisanju, ali sam sigurna da ćeš shvatiti.
Temelj, kako ja to shvatam, Bolero je ljubav prema muzici i igri (igranju, ako je lakše;-). I doslovno i metaforično. Nijedan od ovih nije dostojan jednog Bolera, jer, “mašta može svašta”.
A, što se tiče strasti i erotičnosti, pokušaj s ovim – http://www.youtube.com/watch?v=4R8ZpVmGhFQ&feature=related
Ogoljeni stihovi H., s nekakvim fatalističkim prokletstvom u sebi i s prokletstvom svih prokletstava – životom. Hvala ti.
Svako ima svoje razloge. 🙂
Hehehe, dobro. Da onda ne ulazim u iste;-)