Kako je naša kći, u tom periodu, pokazivala najviše interesa za spoj muzike i pokreta, upisali smo je u studio ritmičke gimnastike. To, međutim, nije dugo trajalo. Nakon prvih riječi kojima je izrazila nezadovoljstvo, trebalo je oko mjesec dana da ustanovimo od čega tačno nezadovoljstvo potiče. Muzika – super, pokreti – super, trener – vrišti, s vremena na vrijeme, ali i ona je super. U čemu je problem?
– Majko, tamo ima jako puno djece!
U godini koja je uslijedila, napravili smo promjenu. Objasnili smo joj da u muzičkoj školi postoji isključivo rad jedan na jedan – muzički pedagog i ona. Bila je oduševljena i izabrala instrument – violinu. Muzičku školu pohađa već tri godine i zadovoljna je.
Nekoj djeci i uopšteno ljudima rad u grupi odgovara više nego individualni rad. Kod drugih, situacija je suprotna. Postoje i oni kod kojih uzrast ili životna faza uslovljavaju šta im više odgovara, kao i oni koji se podjednako dobro snalaze i u radu u grupi i u individualnom radu.
Kompletan uvod, ne posebno značajan, nastao je da bih vam preporučila čitanje jednog intervjua. Na boljeg sagovornika o temi sticanja znanja u današnjem vremenu, ali i o mnogo čemu važnoga još, odavno nisam naišla na našem jeziku. Stoga, ostavljam jedan isječak i link samog intervjua:
“Postoji samo jedna tačna hemijska formula, samo jedna tačna fizička veličina. Takva jedna istina u humanističkim naukama naprosto ne postoji. Stoga se naučnik u oblasti humanističkih nauka mora, poput Goethea, zanimati za sve, svjestan da ga ne može obuhvatiti. On mora balansirati između različitih pogleda, pozicija, religija i kultura. Dugo je vladala zabluda da je pojam istine s prirodnih nauka moguće preslikati na humanističke nauke. Međutim, to je nemoguće jer se suština humanističkih nauka sastoji u pluralnosti. Samo što ljudi u svakodnevnom životu uglavnom imaju poteškoće s pluralnošću. Ljudi bi rado živjeli u nekom preglednom, stabilnom zdanju. To može biti ideologija, može biti religija ili tradicija. I to ne treba od ljudi uzimati niti se može. Ali šta je onda ono što je naučno u humanističkim naukama? To je prastara metoda filološke kritike, bilo da se radi o kritici spisa ili izvora, provjeravanju tačnosti navoda…, jednom riječju, stari dobri pozitivizam. Naučno je to što želimo znati kako je nešto stvarno bilo u samim izvorima, a to znači da se humanističke nauke nužno nalaze u principijelnoj napetosti u odnosu na tradicionalno prenesene svjetonazore i ideologije. Nauka mora objasniti u kojoj su mjeri pojedine kulturne forme utemeljene, a u kojoj su mjeri različite ideologije zamutile pogled na istinu o nečemu.”
Izvor: klikni na intervju
bravo! znači, dolazim … na koncert 😀
Dolaziš ti svakako :-)))
Ne, bez zeze, javi se kad dođeš; na konak i sve što uz to ide.
hvala na pozivu.. samo da se otopi snijeg, evo mene 😀
Dobar citat, al neman volje baš čitat čitav članak. Slabo šta čitam ovih dana, sem postova na blogu.
“(…)Nista ne ubija mogucnost da se uci temeljito kao gordost,jer nam ona onemogucava da primjetimo da postoji ista sto bi mogli jos nauciti.Kada odbacimo svoj ponos shvatimo da je nasa potreba da ponovo naucimo lekciju o ljubavi kao beskonacnosti.Kosmicko zabaviste moze biti veoma surova igra.Vracace nas nazad dokle god ne naucimo lekciju koja nam je potrebna”<<
A u tom dobrom citatu, Risu, intervjuisani upravo upućuje na čitanje, čitanje, čitanje kroz isticanje važnosti metode filološke kritike (tekstova).
🙂
Sve super, samo ja neman volje da čitan. Prije san intenzivno čita svašta. Nema veze, čitaće mi se opet nekad, kad dođe vrime za to.
Razumijem, faza.