Njenom se Visočanstvu Muzici ne mogu odužiti za njeno postojanje.
Duboki naklon mojoj Muzi, neka ljudski rod nikada ne dođe u opšte stanje u kojem je spriječen da uživa u njenim čarima.
I biva zaliječen ljepotom savršene matematike.
Ovo je moja Muzikalna 2023.
Ta – ta- ta- taaaaaa, objavljuju fanfare:
Rotten Mind, švedski post punk
King Buffalo, njujorški sajkodelik fjuz repetitivni doom
Dopelord, poljski heavy stoner doom
ZAHN, berlinški sajkodelik elektro-eksperimentalni rock
Chained to the Bottom of the Ocean, masačusetski noise death doom
Marmol, španski punk
Ploho, novosibirski post-punk/rock
Midnight, klivlendski speed/black metal
Supertzar, francuski stoner
Wasted, finski punk/rock
King Buffalo lijepo vOzzy 😁
Haha, tako je Tz-are😛
Evo zamisljam da ti igras balet uz ovu rok muziku
Primordijalni pokreti više leže ovome zvuku od vilinskih.
ko da ja to ne znam, nego eto kao neki kontrast spominjem ono metalci – balerine. Mozel se to spojit ? Ne znam
Drago mi je što “odjednom” razumiješ primordijalno kao termin (pa i pojam), da se ne zapetljavamo više u one nekontamteba igrice. Bila sam se umorila od toga.
Računam na inteligenciju da (bar mene) nećeš više smarati sa nazovi uprošćavanjem moga jezika, jer od početka vjerno pratim socijalni eksperiment.
(dalje elaboriranje nije potrebno, podrazumijeva se da preko nečega možmo preći i šutke.)
Balerine i metal idu zajedno. Osim što sam očigledan primjer, ima ih još jako puno. Za bar desetak ja znam; ne nužno samo u našoj državi, ali to je sada manje bitno.
To je zato što je riječ o krajnostima u izričaju na dva suprotstavljena pola. No, ipak oboje predstavlja umjetničke/konceptualne krajnosti, kako god okreneš, i to im je veza.
Pravo pitanje je da li bi spoj klasičnog baleta i metal muzike bio konceptualno i koreografski održiv, pa i smislen uopšte? U toj gradaciji je posebno zanimljivo pitanje da li bio takav spoj bio iole komercijalan, pogodan za širi spektar publike?
Zanimljivo pitanje, hvala NKTB. Nisam o tome razmišljsla do sada.
Moj koreografski stav je da bi se sve moglo pretvoriti u istinski spektakl, ukoliko bi metal mizika obilovala “svijetlijim” klasično lijepim (da ne kažem ugodnim) melodijskim linijama (pasažima), umetnutim u preovlađujući teški, repetitivni zvuk. Onda bi to bila odlična potka za svaki libreto (scenario) sa arhetipskim temama (borba dobra i zla, junak i antijunak, ljubavna priča i svjetlo i tama u njoj itd.), ali i za postavku igre u otvorenim pozicijama glave, ruku i stopala (glava uzdignuta, stav ruku poput krila, stav nogu poput hoda ptica), što bi bio klasičan balet u “svijetlim” muzičkim pasažima, i zatvorenim pozicijama (primordijalni, tribalski pokreti), što bi bio konceptualni/savremeni balet.